sunnuntai 31. elokuuta 2014

rakkautta ilmassa


Edellisestä postauksesta on melkein kuukausi, enkä voi olla tuntematta huonoa omaa tuntoa sen takia. Totuus on kuitenkin se, ettei mulla oo yksinkertaisesti ollut aikaa istua tietokoneen äärelle kirjottelemaan kuulumisia. Viimesten viikkojen aikana on tapahtunut niin paljon, etten edes muista kaikkea. Nyt mielessä on päällimmäisenä eiliset häät, jossa sain toimia toisena Essin kaasoista. Päivä oli kaikin puolin onnistunut ja hääparin onnellisuus tarttui väkisin muhunkin. Valokuvia otin lähemmäs kolmetuhatta ja välillä sormi kramppas niin pahasti, että oli pakko pitää taukoa :D 


Haluaisin kirjotella nyt enemmänkin ja jakaa teille mun ajatuksia syvällisemmin, mutta koulu ei odota. Ruotsin kuunteluun on viikko aikaa ja psykologian teoriat saa mun pään melkein räjähtämään. Halusin kuitenkin ilmottaa teille, että mä oon elossa ja stressistä huolimatta onnellinen. 

4 kommenttia:

  1. Olit kyllä nappivalinta kaasoksi ja kuvaajaksi. Aivan ihania kuvia kerrassaan, en malta odottaa hakea ne kaikki 3000 ja valkata parhaat kehitettäväksi!! Kiitos, rakas ihana ystävä <3

    VastaaPoista
  2. Ihana kuulla, että oot tuota mieltä <3 olet niin rakas!

    VastaaPoista
  3. Aivan ihania kuvia! En malta odottaa näkeväni ne kaikki 3000 :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon ihana kaasondeerus-toveri! Hoidit myöskin hommasi varsin mallikkaasti :)

      Poista