maanantai 23. syyskuuta 2013

miks kaikki kaunis katoaa?

Sä saat mut aina täysin sanattomaks. Sun kauneutes, sun hymys. Se että sä aina ymmärsit paremmin kun kukaan muu. Paremmin kun mä itse. Nyt mä oon sanattomampi kun koskaan. Kuuntelen meidän yhteistä soittolistaa ja mun sydän on täynnä tuskaa. Katson kuvia susta ja muistelen meidän viimeistä tapaamista. Halasit mua ja lupasit tulla pian meille kylään. Sitä sä et ikinä ehtinyt tehdä. Mä kerroin sulle kuinka tärkeä oot mulle ja sä vastasit samoin. Me suunniteltiin kuinka lähdettäis yhdessä ulkomaille pakoon marraskuun pimeyttä. Nyt sä lähdit ilman mua ja jätit mut tänne miettimään miksi. Sä sait mut itkemään ilosta vaan läsnäolollas. Nyt mä itken surusta, koska sua ei oo enää täällä. Olit mun puuttuva palanen ja nyt mä tunnen itseni niin vajaaksi, tyhjäksi. Vaikka me nähtiin niin harvoin, tiesin että voisin aina soittaa sulle jos tapahtuis jotain. Mä toivon, että sä olisit soittanut mulle. Ja kertonut miten paha olo sulla on. Sillon mä olisin ottanut ensimmäisen junan sun luo ja sanonut, että kaikki muuttuu vielä paremmaksi. Nyt mä en voi tehdä enää mitään. Ja se särkee mun sydämen. Mä haluaisin vielä kerran kuulla sun äänen. Haluaisin vielä kertoa, miten paljon sä merkitset mulle, miten kaunis sä oot ja miten onnellinen mä oon sun seurassas. Nyt mä voin vaan itkeä ja rukoilla ja uskoa että sulla on nyt kaikki hyvin. Mä rukoilen voimaa sun läheisille ja itselleni. Vaikka musta tuntuu pahemmalta kun koskaan, mä tahdon elää. Sunkin puolesta. Ja sä voit olla varma. etten unohda sua koskaan. Lepää rauhassa sielunsiskoni Roosa ♥♥ 


IMG_3804

36 kommenttia:

  1. mitä tuolle tytölle on tapahtunut?? oo: tosi paljon voimia ja jaksamista<3

    VastaaPoista
  2. voieei! paljon voimia ja jaksamisia! <3

    VastaaPoista
  3. Oon ihan kamalan pahoillani.. Kuitenkin itsekin tämän viimekeväänä läpikäyneenä, voin kertoa että kaikesta selviää ja suru helpottaa ajan myötä. Voimahalaus♥

    VastaaPoista
  4. Voi apua, voimia ja jaksuja <3 :(

    VastaaPoista
  5. tää teksti sai mut itkeen, hirmu kaunista ♡ vielä kerran paljon voimia!

    VastaaPoista
  6. Voi milja rakas ! :O Voimia ♥

    VastaaPoista
  7. Niin kamalan surullista :( Ihan nousi kyyneleet silmiin, hirveästi voimia Milja<3 Ja täydellinen asenne sulla, halu elää, ja elää myös tämän ystäväsi puolesta. Pidä se!!

    VastaaPoista
  8. apua kuinka surullista!:( voimia hirveesti sinnepäin!♥

    VastaaPoista
  9. muista, että sun ei tarvi yrittää olla vahva. kaikki tunteet ja fiilikset mitä käyt läpi, on ihan oikein. ja ainoo jae mikä pyörii päässä nyt on "God is close to the broken-hearted". oon kuullu jostain, että ne ihmiset jotka menettää jonkun rakkaansa, oppii usein tunteen jumalan rakkauden ja läheisyyden paremmin ja elävämmin ku muut ihmiset, ja sitä rukoilen puolestasi. <3 tuli jotenkin oikein näky, että jumala vetää sut niin tajuttoman lähelle itseään <3 kata

    VastaaPoista
  10. voiei:( mä todellakin tiedän miltä tuntuu kun kuolema koskettaa läheltä! voimahalauksia roppakaupalla sulle, ja koita jaksaa♥ ikävä ei koskaan katoa, mutta sen kanssa oppii elämään! oot rukouksissa♥

    -Sara♥
    tavallistaelamaako.blogspot.fi

    VastaaPoista
  11. voiei voimia ihan tosi paljon!♥:(

    VastaaPoista
  12. voi ei kauheeta!:( voimia ja siunausta!<3

    VastaaPoista