tiistai 24. syyskuuta 2013

kylmä ilman sua

Musta tuntuu,että voisin kirjottaa tällasia postauksia miljoonia. Mä en tiedä miten päin olisin. Makasin eilen melkein koko päivän sängyssä, välillä itkin ja välillä vaan tuijotin kattoon tuntematta mitään. Pahinta on just se kun on täysin turta olo ja vihaa itseään, koska tuntee itsensä niin itsekkääksi. Ja kuitenkin mä rakastan sua niin paljon ja mä haluaisin olla sun lähellä just nyt. En vaan tajua enkä usko, etten voi enää koskaan tehdä sitä. En voi enää koskaan syödä sun kanssa maailman parasta marjarahkaa, muistella riparia, hypätä järveen vaatteet päällä tai vaan nauttia hiljaisuudesta.Sä olit ensimmäinen ja ainoa ihminen, jolle pystyin kertomaan kaiken. Mä olin niin onnellinen, että oli kerrankin joku, joka ymmärsi mua ihan täysin.Tiedän, etten koskaan tuu löytään ketään sun kaltasta. Sä olit oikeesti sielunsisko sanan varsinaisessa merkityksessä. Ja oot vieläkin. Muistan kun aina naurettiin sille, miten samanlaisia ollaan. Mä pelkään, että unohdan miltä sun ääni kuulostaa ja miltä sä tuoksut. Viimesin viesti minkä lähetin sulle oli: "en oo pessy tota vaaleenpunasta hupparia sen jälkeen kun tulin teiltä, koska se tuoksuu ihan sulta  ikävä" Nyt mulla on se huppari päällä ja mua harmittaa ihan älyttömästi, että se on pesty. Kumpa sä olisit tajunnut miten paljon susta välitetään. Sä oot ainutlaatuinen, eikä kukaan koskaan voi viedä sun paikkaa mun sydämestä. 


IMG_3930
IMG_4001
IMG_3874
IMG_3717
IMG_3530

Kiitos ihanista kommenteista 

34 kommenttia:

  1. voi rakas :'( sun kirjotukset on niin koskettavia, että on mahdotonta olla itkemättä! oon ihan varma että Roosa tiesi miten tärkee se on sulle - satuttaa niin paljon kun tiedän miten läheisiä "sielunsiskoja" olitte. muista kuitenkin, että sulla on paljon rakkaita jotka välittää susta hirmuisesti ja on sun tukena<3 rakastan sua niiin paljon! onneks saadaan olla uskossa ja elää toivossa, että saat nähdä Roosan vielä Taivaassa!

    VastaaPoista
  2. "Kukaan ei koskaan voi sun paikkaa ottaa,
    kukaan ei mun maailmasta tee kauniimpaa"

    Voimahaleja!

    VastaaPoista
  3. Miks se kuoli ja mihin? :(osanotot <3

    VastaaPoista
  4. osanotot <3! kylmänväreet meni :(

    VastaaPoista
  5. "Herra kädelläsi uneen painan pään, kutsut ystäväsi lepäämään."

    Ehkä Roosan mielestä on kaikista paras näin, vaikkei kukaan muu sitä voi ymmärtää. Paljon jaksamista ♥ jos voisin ottaa edes pienen osan sun tuskasta, niin ottaisin sen.

    VastaaPoista
  6. Anteeksi uteliaisuuteni, mutta mitä Roosalle mahtoi käydä? Tosi surullista :(

    VastaaPoista
  7. en tunne sua yhtään, oon kerran sut nähny mut sä sait mut itkemään!! voimia, haleja ja Taivaan Isän siunausta sulle ja kaikille tän sun kaverin läheisille! ootte rukouksissa♥♥♥♥♥

    VastaaPoista
  8. Itsekin Roosan tuntemana en voi ymmärtää miten jotain noi kaunista voi särkyä. En voi käsittää miten niin fiksu tyttö..Kaikkihan ei näy päällepäin mutta ihmettelen mikä niin huonosti oli,miksi hän teki sen omankäden kautta. Eikö olisi apua saanut? Voi pientä joka nyt vai pilvellä istuu :( voimia sulle! ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niinpä! kysymys johon tuskin koskaan saadaan vastausta.. kiitos ja sulle kans <3

      Poista
  9. apua nää sun postaukset saa mut oikeesti itkeen.. en voi sanoo muutaku hirveesti jakselemisia ♥

    VastaaPoista
  10. Tosi paljon voimia sullekkin, otan osaa sun suruus. Roosa oli niin kaunis ja ihana tyttö, hyvyyttä täynnä ja niin moni jää kaipaamaan :( ♥

    VastaaPoista
  11. En tuntenut Roosaa, mutta aloin itkeen tota tekstiä lukiessa, superpaljon voimia sekä sulle että muillekkin Roosan tunteneille <3

    VastaaPoista
  12. Mitä Roosalle kävi? :0 :( Osanotot Milja!

    VastaaPoista
  13. roosan kanssa silloin tällöin juttelin koulussa, mutta en häntä sen enempää tuntenut, kaunis oli ja aina hymy kasvoilla. aina niin iloinen ja hänestä ois voinu tulla vaikka mitä :( <3 voimia sullekkii ! ♥
    Näitä sun postauksia roosasta oon nyt alkuviikosta lukenu vedet silmissä :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos hurjasti <3 oon niin samaa mieltä sun kanssas, Roosa oli niin lahjakas ja muutenkin vaan niin sanoinkuvaamaton!

      Poista
  14. kaunis teksti :'(( siunausta ja jaksamista milja! ♥

    VastaaPoista
  15. Voi Milkki oikeesti voimia.. kerro mitä on tapahtunu :c

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos <3 lue aiemmista kommenteista, ton tarkemmin en viitsi kertoa..

      Poista
  16. Milkki osanotot! :c tekiko Roosa.. itsemurhan..`?

    VastaaPoista
  17. sanat tuskin kauheesti lohduttaa mut pakko sanoo et kirjotat ihan tosi hyvin ja tosi koskettava postaus:o :(! ja voimi ja jakselua sulle tosi paljon<3!

    VastaaPoista