sunnuntai 9. marraskuuta 2014

kiitollinen

Oon tällä hetkellä ihan tajuttoman kiitollinen. Oon kiitollinen isästä, joka on aina seissyt mun rinnalla ja rakastanut mua pyyteettömästi. Oon kiitollinen Taivaan Isästä, jonka lapseks oon päässyt Jeesuksen ansiosta. Oon kiitollinen sisaruksista, jotka on aina hyväksynyt mut omana itsenäni ja tehnyt mun elämästä tapahtumarikasta ja vauhdikasta. Oon kiitollinen äidistä ja mummista, joiden kanssa voin jutella kaikesta luottaen siihen, että ne on aina valmiita kuuntelemaan. Oon kiitollinen kaikista ihanista ystävistä mun ympärillä, jotka on tuonut ja tuo mun elämään valoa ja lämpöä. Oon kiitollinen italialaisesta vaihto-oppilaasta, josta on tullut osa meidän perhettä. Oon kiitollinen siitä, että saan asua Suomessa, jossa ainakin vielä toistaseks on asiat älyttömän hyvin! Oon kiitollinen siitä, että saan opiskella ja oppia joka päivä uutta. Oon kiitollinen kaikista haasteista ja vaikeuksista, joista oon selvinnyt. Oon kiitollinen siitä, että mun sydän lyö edelleen, vaikka on ollut hetkiä, jolloin oon pelännyt sen pysähtyvän lopullisesti. Oon kiitollinen siitä, että peilistä mua katsoo terve nuori nainen, jolla on tuhat syytä hymyyn. 


Oon kiitollinen kaikista maailman väreistä ja siitä, että mulla on kyky nähdä. Oon kiitollinen musiikista, isän puujalkavitseistä, pikkusiskon "oot rakas"-kuiskauksesta, linnunlaulusta, takkatulen rätinästä ja siitä, että mulla on kyky kuulla. Oon kiitollinen suklaakakusta, sipseistä, mummin jauhelihakastikkeesta, Giulian tekemästä tiramisusta ja siitä, että mulla on kyky maistaa. Oon kiitollinen kaikista maailman tuoksuista ja siitä, että mulla on kyky haistaa. 


Oon kiitollisempi ja onnellisempi kuin vuosiin! Oon innostunut koulunkäynnistä, jalkapallosta ja valokuvaamisesta aidosti. Tulevaisuus näyttää valoisalta ja jatkuvan murehtimisen tilalle on tullut luottamus Jumalan huolenpitoon. En tiedä kauanko tää olotila tulee kestämään, mutta nyt haluan nauttia tästä täysin rinnoin. Kun pimeys taas joskus valtaa mut, tää postaus on muistuttamassa, mistä kaikesta saan olla kiitollinen. Kiitos Jeesus !

6 kommenttia:

  1. Aivan ihana postaus! Itekkin oon saanu viime aikoina ollu tosi kiitollinen kaikesta :')

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos! Ihana kuulla :') paljon siunausta ja tsemppiä sulle sinne <3

      Poista
  2. Ei vitsit itkin niin paljon kun luin tän postauksen :'( mulla on teitä kaikkia niin suunnaton ikävä<33 mitä tekisinkään et saisin nyt olla kotona ees hetken! Oot niin uskomattoman lahjakas kirjottaan rakas sisko <3 love you so much x

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi rakas Pilvi <3 meilläkin on kauheen kova ikävä sua! pus kiitos <3 rakastan sua xo

      Poista
  3. näin sut MNF'ssä ! en uskaltanu tulla jutteleemaan, näytit aika kiireilseltä, mutta rakastan tätä sun blogia niin paljon !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi harmi, olisit vaan tullu x) kyllä mä aika kiireinen tosin olinkin.. Kiitos ihan älyttömästi, ihana kuulla <3

      Poista