sunnuntai 23. marraskuuta 2014

ihana elämä



Meillä oli äsken Suomen cupin peli ja hävittiin aika rajusti, mutta mua ei ees haittaa. Rakastan meidän joukkuetta niin paljon! Koeviikko jatkuu huomenna, enkä oo valmistautunut niin hyvin kun olis pitänyt, mutta oon ihan rauhallinen. Viime viikonloppuna oli Maatanäkyvissä-festarit ja sain pitkästä aikaa viettää aikaa rakkaan Iidan kanssa. Eilenkin oli ihan huikee päivä! Rakastan mun ihania ystäviä, rakastan joulunodotusta, rakastan syvällisiä keskusteluja ja rakastan "huonoa" läppää, jolle on helppo nauraa. Elämä on niin kaunista ja antoisaa, jos osaa laittaa asiat oikeisiin mittasuhteisiin ja päästää välillä irti. Mä kiitän Jumalaa koko sydämestäni siitä, että mä oon saanut kasvaa ihmisenä tän kuluneen vuoden aikana tosi paljon. En murehdi enää yhtä paljon kuin ennen ja osaan välillä jopa elää hetkessä. Mun ei tarvi kantaa ylimäärästä taakkaa, koska tiedän, että kaikki asiat on Jumalan hallussa. Sekä hyvillä että pahoilla kokemuksilla on oma tarkotuksensa mun elämässä. Kaikesta selviää, kun ei yritä yksin. Apua on saatavilla, jos sitä uskaltaa ottaa vastaan. 


2 kommenttia:

  1. hei, löysin sun blogin eilen ja ihastuin iha täysin!! valokuvaat aivan t.ä.y.d.e.l.l.i.s.e.s.t.i ja kirjotat tosi puhuttelevasti, varsinki kaikki tekstit mitä oot kirjoittanut roosasta kosketti tosi paljon vaikka en oo häntä edes nähnyt ikinä. siunausta sulle paljon! t. tyttö joka alkoi juuri lukea blogiasi (ps. ootko sä käyny riparin karkussa? meillä oli aika paljon yhteisiä facebook- kavereita :o )

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos ihanasta kommentista, joka piristi huomattavasti mun päivää x)

      Kävin SRO:n vaellusriparin, mutta oon ollut karkussa jonkun verran muussa toiminnassa mukana ja mulla on paljon kavereita, jotka käy siellä :)

      Paljon siunausta sullekin <3

      Poista