sunnuntai 14. joulukuuta 2014

joulufiilistä etsimässä


Yleensä kirjoittaminen on mulle helppoa ja terapeuttista, mutta ei aina. Kuluneen kolmen viikon aikana en oo saanut yhtäkään järkevää lausetta kirjoitetuksi eikä tää päivä tunnu olevan poikkeus. Mun pää on täysin tyhjä. En tiedä mitä tunnen tällä hetkellä. Joululaulut soi, pikkusisko leipoo pipareita ja maakin on valkoinen, mutta mulla ei oo yhtään joulufiilistä. Oikeastaan mulla ei oo yhtään minkäänlaista fiilistä ja ilman fiilistä on tosi vaikea kirjoittaa. Halusin kuitenkin tulla kertomaan, että oon edelleen elossa enkä oo aikeissa lopettaa blogin pitämistä. Mun pitäis vaan löytää jostain inspiraatiota, enkä tiedä kauanko sen etsimiseen menee. Toivottavasti teillä on joulufiilis (tai mikätahansa muu fiilis) katossa ♥♥ Mä yritän löytää sen englannin abikirjan ääreltä..


2 kommenttia:

  1. mulla sama juttu:( mut kyl se sieltä tulee :---) tullaan varmaa moikkaa sinne ennen joulua ;)<3 -hanna

    VastaaPoista
  2. Oi tulkaa, jos vaikka toisitte joulufiiliksen mukananne x)❤

    VastaaPoista