maanantai 23. maaliskuuta 2015

sopivasti onnellinen



Viime päivinä oon huokaissut syvään helpotuksesta tajuttuani, että kirjoitukset on vihdoinkin ohi. Oon lukenut ensimmäiset sivut pääsykoekirjasta tajuamatta oikeestaan mitään. Oon nauttinut auringonpaisteesta ja luonnon pienistä ihmeistä (näin mm. elämäni ensimmäiset revontulet!!!). Oon leiponut, laittanut ruokaa ja valmistellut yllätysjuhlia. Oon halannut Pilviä yhdeksän kuukauden tauon jälkeen, viettänyt aikaa perheen kanssa ja ollut älyttömän kiitollinen!!! Oon nauranut kuollakseni vanhoille kotivideoille. Oon itkenyt ilosta nähdessäni kaksiviikkoisen vauvan ja ymmärtäessäni, miten paljon Jumala rakastaa jokaista ihmistä ja, miten ihmeellinen ja suuri Hän on. Vaikka ulkona sataa vettä ja mua särkee päähän ja väsyttää, oon onnellisempi kuin pitkään aikaan! 

12 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. kiitos vaan, mutta missä? :D

      Poista
    2. Ei kyllä pidä paikkaansa, mutta kiitos kuitenkin :) mulla on vielä ihan kauheesti opittavaa kaikesta, enkä varmasti tuu koskaan oppimaan kaikkea, eikä tarvikaan :)

      Poista
  2. Ihan mielettömän upeita kuvia, ihan jok ikinen! Kyllä luonto on ihmeellinen. Ja onnea että nyt yo-urakka ohi! :)

    VastaaPoista
  3. Oooo, ihan hullun hienoja kuvia, varsinkin noi luontokuvat :o!

    VastaaPoista
  4. Hienoa että selvitit yo-kirjoitukset ja tsemppiä pääsykokeisiin! Vitsi mitkä revontulet :) Hyvää pääsiäistä ja iloa uskossa, terveisin toinen kristitty :)

    VastaaPoista
  5. Hei tää kommentti on ehkä vähän random, mutta kerään erilaisii kuvii Suomesta, joita voisin näyttää mun saksalaisille kavereille. Monet on kyselly multa revontulista ja tajusin etten ite oo koskaan ottanu onnistunutta kuvaa, niin heti tuli mieleen et sulla vois olla joku hyvä kuva niistä, kun oot niin hyvä ottaan kuvia :D Eli siis haittaako jos käytän tän postauksen revontulikuvaa? En tietenkään väitä et oisin ite ottanu, vaan annan kaiken kunnian sulle (:

    VastaaPoista