torstai 2. marraskuuta 2017

väsyneitä ajatuksia ja lempparibiisejä


Viime kirjoituskerran jälkeen oon kuunnellut lähes nonstoppina NF:n uutta levyä, syönyt ihan liian monta kertaa ulkona, alottanut Lauran kanssa uinnin ja Elisan kanssa kuntonyrkkeilyn, meinannut tukehtua koulustressiin ja millon mihinkäkin kriisiin, nauranut ja syönyt vatsani kipeäksi. Oon iloinnut uudesta sohvasta ja ihanista ihmisistä. Oon miettinyt permanentin ottamista, alan vaihtamista ja räppärin uran aloittamista. Oon tuntenut kateutta, ikävää, itseinhoa, pelkoa, väsymystä, epätoivoa, kiitollisuutta, rauhaa ja rakkautta, mutta enimmäkseen ollut aika tunnoton. Oon mennyt ylös ja alas, sinne sun tänne, mutta jotenkin silti tuntenut polkevani koko ajan paikallani. Oon katsonut peiliin miettien, kuka oon ja mitä haluan, pääsemättä mihinkään lopputulokseen. Analysoin jatkuvasti elämääni ja ongelmiani, mutta vaikka kuinka tiedostan vääristyneitä ajattelumallejani, en osaa tehdä millekään mitään. Mukavuusalueella oleminen on tylsää ja merkityksetöntä, mutta reuniksille meneminen ahdistaa liikaa. Oon kauhistuttavan armoton itseäni kohtaan, mikä heijastuu myös siihen, miten näen muut ihmiset. Tätäkin asiaa oon kelannut varmaan viis vuotta ja silti tuntuu siltä, etten oo päässyt askeltakaan eteenpäin. Kaikki mitä teen ja ajattelen tuntuu kiertävän loputonta kehää. Kaipaan muutosta, mutta en tiedä mihin suuntaan lähtisin kävelemään. Aika kuluu pelottavan nopeasti ja hengästyttävän kiireisesti. Haluaisin kirjoittaa ja tehdä jotain, millä on merkitystä, mutta tällä hetkellä mulla ei oo mitään muuta tarjottavaa kuin väsyneitä ajatuksia epämääräisessä järjestyksessä. Kaikesta kriiseilystä huolimatta mulle kuuluu oikeesti ihan hyvää. Toivottavasti teillekin ♥ 


Kun itellä ei oo sanoja, onneks on musiikki ♥ Tässä mun tän hetken lempparibiisit: 


NF - Remember This
NF - If You Want love 
NF - 10 Feet Down 
Elevation Worship - Ven Ante Su Trono

5 kommenttia:

  1. Sää oot huikee nainen! Love you

    VastaaPoista
  2. mulla on samanlaisia ajatuksia, mutta en ymmärrä miten sulla on myös. Esimerkiks itseinho ja kateus. Oot niin fiksu ja luonteeltas mukava niin en tajua, miten voit ajatella itestäs sillai! Harmittaa, että ajattelet niin. Sussa on jo kaikki, ja oot enemmän kun tarpeeks tollasena kun oot. Usko itsees ihana!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Taitaa olla meidän kaikkien ihmisolentojen ongelmia. Toisille suurempia ja toisille pienempiä, mutta varmasti kaikkien elämässä enemmän tai vähemmän läsnä. Toivottavasti opittais molemmat näkeen itsemme täydellisinä just tällaisina kun ollaan ja lopettamaan vertailu muihin. Tsemppiä sun taisteluihin ja kiitos ihanasta kommentista ❤

      Poista