maanantai 27. kesäkuuta 2016

#onnellinen


Vaikka oon kesälomalla, eikä mun tarvi käydä töissä eikä stressata mistään muusta kun pääsykoetuloksista, mulla on koko ajan kauhee kiire ja tuntuu tosi vaikeelta pysähtyä. Mun lomaan on mahtunut jo Joensuun, Ryttylän ja Keuruun reissut, Iidan yo-juhlat, migreeni, ehkä elämäni paras juhannus Lauran ja muiden mahtavien tyyppien kanssa sekä paljon kaikkea muuta pientä. Kaikesta huolimatta oon tällä hetkellä tosi onnellinen ja kiitollinen. 


"Kiitä Herraa, minun sieluni, ja kaikki, mitä minussa on, hänen pyhää nimeänsä. 
Kiitä Herraa, minun sieluni, äläkä unhota, mitä hyvää hän on sinulle tehnyt
hän, joka antaa kaikki sinun syntisi anteeksi ja parantaa kaikki sinun sairautesi, 
joka lunastaa sinun henkesi tuonelasta ja kruunaa sinut armolla ja laupeudella, joka sinun halajamisesi tyydyttää hyvyydellään, niin että sinun nuoruutesi uudistuu kuin kotkan. 
Herra tekee vanhurskauden ja hankkii oikeuden kaikille sorretuille. 
Hän on tehnyt Moosekselle tunnetuksi tiensä, Israelin lapsille suuret tekonsa. 
Laupias ja armahtavainen on Herra, pitkämielinen ja suuri armossa
Ei hän aina riitele eikä pidä vihaa iankaikkisesti. 
Ei hän tee meille syntiemme mukaan eikä kosta meille pahain tekojemme mukaan. 
Sillä niin korkealla kuin taivas on maasta, niin voimallinen on hänen armonsa niitä kohtaan, jotka häntä pelkäävät. Niin kaukana kuin itä on lännestä, niin kauas hän siirtää meistä rikkomuksemme. Niinkuin isä armahtaa lapsiansa, niin Herrakin armahtaa pelkääväisiänsä." Ps. 103 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti