tiistai 4. heinäkuuta 2017

väsymys vei taas voiton

Oon taas ihan kuolemanväsynyt, vaikka nukuin viime yönä kymmenen tuntia. Johtuu varmaan ainakin osittain siitä, että eilen saatettiin aamuviideltä Pinja lentokentälle ja yöunet jäi vähän lyhyeks. Heti kun mun unirytmi menee sekaisin, meen itekin ihan sekaisin. Uskomatonta ajatella, että siellä se rakas pikkusisko nyt on maailman toisella puolella eikä tulla näkeen toisiamme VUOTEEN. En voi kuin ihmetellä ja ihastella sitä rohkeutta, mikä mun kaikilla siskoilla on. Musta ei olis muuttamaan vuodeks vieraiden ihmisten ja vieraan kielen keskelle. Viime kesän kolmen viikon Italian reissu oli mulle jo ihan tarpeeks :D Jälleen kerran väsymys vie voiton, vaikka haluaisin jakaa teille viime päivinä mun päässä risteilleitä ajatuksia ja oivalluksia. Iida tulee huomenna pariks päiväks kylään, joten palataan viikonloppuna ♥ God bless!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti