lauantai 5. maaliskuuta 2016

He knows

Viime postauksessa hehkuttamani ihmeellinen tyytyväisyyden tunne ei sitten kovin pitkään kestänytkään. Maanantaiaamuna heräsin inhottavaan kurkkukipuun ja nuhaisuuteen, enkä päässyt viikolla yksiinkään treeneihin. Keskiviikkona jouduin olemaan töistäkin pois, koska oli niin kipeä olo. Perjantaina lähdin töiden jälkeen Onnibussilla Helsinkiin moikkaamaan Lauraa ja Viljaa. Käytiin yhdessä syömässä ja annettiin kerjäläisnaiselle loput ruuat, mitä ei jaksettu syödä. Voi että, miten hyvä mieli tuli, kun näki iloisen ja kiitollisen ilmeen naisen kasvoilla. Lauantaina näin lukiokavereita ihan liian pitkän tauon jälkeen ja sunnuntai kuluikin laukkuja pakatessa. Lähdin viettämään hiihtolomaa Ryttylään ja saapuessani Kansanlähetysopistolle tuntui ihan siltä kuin olisi palannut kotiin. Sain taas oppia paljon uutta Raamatusta, syödä superhyvää ruokaa ja viettää aikaa aivan mahtavien ihmisten kanssa. Viikko kului ihan liian nopeasti ja jäi vähän sellanen fiilis, että tekis mieli lopettaa työt ja mennä takasin. Vastaavanlaista rauhaa, yhteyttä ja hyvänolontunnetta on vaikea löytää mistään muualta. 


Mulla on aina ollut sellainen ongelma, että loman jälkeen tuntuu lähes ylivoimaisen ahdistavalta palata takaisin arkeen. Onneks saan kuitenkin yleensä aika nopeasti rytmistä kiinni. Tällä hetkellä mua särkee päähän ja on jotenkin epämääräisen rauhaton olo. Huomenna pääsen onneks treeneihin ja ensimmäisen työpäivän jälkeen on varmaan taas ihan erilainen fiilis.

VAKAVA-materiaalin ilmestymiseen on vajaa neljä viikkoa ja vähän pelottaa, miten lukeminen tulee sujumaan, kun ei oo vuoteen joutunut pänttäämään kunnolla. Jollain tavalla oon kuitenkin innoissani. On ollut hetkiä, jolloin on tuntunut siltä, ettei musta oo opettajaksi. Silti koen, että mun innostus alaa kohtaa kasvaa päivä päivältä ja ymmärrän koko ajan paremmin haluavani työskennellä lasten kanssa. Saas nähdä mitä mieltä oon tulevan työviikon päätteeks XD Onneks tässä on vielä aikaa ennen haun päättymistä. Rehellisesti sanottuna mulla ei kylläkään ole yhtäkään potentiaalista varasuunnitelmaa. Joten jos te keksitte, mikä (muu kuin opettaja) musta vois tulla isona, laittakaa kommenttia tulemaan! Onneks näissäkin asioissa saa luottaa Jumalan johdatukseen.

Ps. Kuunnelkaa Dan Bremnesin biisi He knows!! 





4 kommenttia:

  1. Olit kokonaisen viikon Ryttylässä? oihvoih, minäkin haluan! Oon miettinyt et menisin sinne ees periodille mutta oon laskeskellut et siinä menis silti aika paljon rahaa. Ois niin siisti nähdä kaikkia ihania ihmisiä taas :)

    VastaaPoista
  2. Joo olin koko viikon ja oli kyllä kaiken rahan arvoista! Sulla on kyllä vielä niin paljon pidempi matkatkin, että kyllähän se aika kalliiks tulee :/ Mutta jos vaan mitenkään pääset niin suosittelen todella lämpimästi <3 Ootko ajatellut tulla Raamattubreikkiin tai Apologiaforumiin? Ite meen varmaan molempiin :)

    VastaaPoista